БИБЛИОГРАФИЯ
Добри практики
CEDEFOP. Подобряване на професионалното образование и обучение чрез данни, анализи и обмен. Информационна бележка, 28/02/2018. <https://cdn3.fpfis.tech.ec.europa.eu/epale/cdn/farfuture/dqilCk-HYIHtRkFM8mxgo9Kju-zQurdRlEd_500nCfM/mtime:1519903582/sites/epale/files/podobryavane_na_profesionalnoto_obrazovanie_i_obuchenie_chrez_danni_analizi_i_obmen.pdf>
CEDEFOP. Професионално образование и обучение в България. Кратко описание. Люксембург: Служба за публикации на Европейския съюз, 2018 <https://cdn3.fpfis.tech.ec.europa.eu/epale/cdn/farfuture/5Y9AYVI43sZKSWqGarMN9kyznzgw0KhR-LLsZ5HnjDA/mtime:1524738389/sites/epale/files/4161_bg.pdf >
Бяха представени промените в закона за ПОО и интерактивна карта на професионалното образование в България. // EPALE. Електронна платформа за учене на възрастни в Европа, 08/06/2016. <https://ec.europa.eu/epale/bg/content/byaha-predstaveni-promenite-v-zakona-za-poo-i-interaktivna-karta-na-profesionalnoto>
Дигитална национална коалиция (ДНК). Digital National Alliance (DNA) <https://www.digitalalliance.bg/>
Проектът Level Up ще популяризира професионалното образование и обучение чрез интерактивна платформа, базирана на игри. // EPALE. Електронна платформа за учене на възрастни в Европа, 24/04/2018.<https://ec.europa.eu/epale/bg/content/proektt-level-shche-populyarizira-profesionalnoto-obrazovanie-i-obuchenie-chrez-interaktivna>
Развиване на медийна грамотност и критично мислене чрез образование и обучение – Заключения на Съвета на Европейския съюз (30 май 2016 г.). // EPALE. Електронна платформа за учене на възрастни в Европа, 23/06/2016. <https://ec.europa.eu/epale/bg/resource-centre/content/razvivane-na-mediyna-gramotnost-i-kritichno-mislene-chrez-obrazovanie-i>
Терзиева, Валентина, Катя Тодорова, Петя Кадемова-Кацарова. Преподаване чрез технологии – споделеният опит на българските учители. // Образованието и изследванията в информационното общество : ІX Нац.конф., 2016, c. 185-194. < http://sci-gems.math.bas.bg:8080/jspui/bitstream/10525/2756/1/ERIS2016-book-p19.pdf >
РЕСУРСИ: ДОБРИ ПРАКТИКИ НА НАЦИОНАЛНО РАВНИЩЕ